niedziela, 1 kwietnia 2012

Szampon dla włosów cienkich, wypadających.

Joanna z Apteczki Babuni - szampon wzmacniający : 



OPIS PRODUKTU: Szampon o pojemności 300 ml, przeznaczony do włosów cienkich, delikatnych, ze skłonnością do wypadania. Receptura została wzbogacona o ekstrakty ze skrzypu i rozmarynu. Naturalne ekstrakty roślinne zapewniają włosom i skórze głowy zdrowy i piękny wygląd

KILKA SŁÓW ODE MNIE: Uważam że ten szampon jest na prawdę bardzo dobry. Po różnych częstych zabiegach (prostowanie włosów prostownicą, częste suszenie ich) spowodowało iż moje włosy zaczęły mi wypadać. W trakcie szukania odpowiedniego szamponu który mógłby mi pomóc, natknęłam się właśnie na ten z Joanny. Muszę przyznać że efekty było widać już po 2 pierwszych myciach - włosy zdecydowanie mniej wypadały.

ZALETY:
- bardzo dobrze oczyszcza włosy
- jest bardzo tani (kupiłam go za około 6 zł.)
- dostępność (można go kupić w zwykłym super markecie).
- ładnie pachnie (ziołami, lasem).
- rezultaty widać błyskawicznie
- włosy w miarę dobrze się po nim układają.
- włosy są świeże na dłużej, mniej się przetłuszczają.

WADY:
- słabo się pieni
- włosy są po nim splątane
- trochę wysusza włosy

OCENA: 5/6

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania : *

1 komentarz: